opis

Decoupage, biżuteria, dekoracje...miejsce, w którym odpoczywam i tworzę. Zapraszam.

niedziela, 20 września 2015

Szkatułka dla nastolatki

Dziś chcę Wam zaprezentować moją ostatnią prace, wynik nie lada zmagań z tematem prezentu urodzinowego dla mojej córki. Było to dla mnie wyzwanie, ponieważ jak każda nastolatka ma ona swoje upodobania, a nie mogłam się z nią konsultować, bo przecież miała być niespodzianka.
Wiedziałam tyle: nie może być zbyt dziewczęco, żadnych różów,  najlepiej w czarno szarych kolorach, w paryskim stylu (cokolwiek to znaczy). Myślałam długo, robiłam dużo krócej, a efekt jest naprawdę zadowalający. Oprócz skrzyneczki uszyłam jeszcze dwie zmiany poszewek na poduchy, białe z wieżą Eiffla i czarne łączone z kropeczkami. I taki oto prezent wręczyłam mojej Olci:

 

A tu już szkatułka w miejscu docelowym tj. na Oli toaletce, która to jeszcze jest różowa, ale mam już zlecone przemalowanie jej na szaro albo najlepiej na czarno :(. 
Do czerni, bieli i wybranego motywu z serwetki idealnie pasowały moje ukochane kropki. Skrzyneczka ma malutkie nóżki z drewnianych kulek pomalowanych na czarno.
 W środku króluje szarość ożywiona tylko czerwonym serduszkiem na spodzie wieczka.
A tu poubierane już podusie, na pierwszy ogień poszły poszewki z Paryżem (tak przewidywałam:))
Nie widać tego dobrze na zdjęciu ale na wieży dokleiłam jeszcze malutkie kokardki.
Oli szczerze się prezent podobał i to jest motywacja do kolejnych "rękotwórczych" działań:)
Do zobaczenia
 

7 komentarzy:

  1. Subtelny styl paryski i do tego kropeczki.. super :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie to wszystko ladne :) W pierwszej chwili myslam, ze to okladki na ksiazki, a nie poszewki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, a okładki to też dobry pomysł, może takie zrobię:)

      Usuń
  3. Zdecydowanie ładnie się prezentuje, jestem za taką szkatułką :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniała szkatułka! Będzie się pięknie prezentować na szarej toaletce:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i za wszystkie pozostawione komentarze:)
Pozdrawiam